Tuesday, 30 October 2012

SAYANG LAH KUT ,

Haha , happy sikit harini , sikit jelah tapi , Semalam dapat cakap fhone dengan kekanda kita teww ; heee , sat muncul sat hilang . Tapi , bila awak hilang pun , saya tak kisah . bila awak tinggal saya ada kawan2 saya , bila saya ada msalah baru awak datang kan ? macam tau2 ja y saya dalam masalah , apa pun y awak buat kat saya , saya tak kisah , tapi , sejujurnya syg saya kat awak dah berkurang lah , macam lah awak pun kan ? semalam awak tanya saya sygkan awak lagi ke ? mestilah kan , tapi , awak tak tanya pun syg sya kan awak mcm dlu lagi ke tak , tapi , jujur , saya syg kat awak dah berkurang , apa yang awak buat kat saya , tapi , mungkin kita kawan balik saya akan syg awak mcm dulu balik . ya dak ? apa pun , sorry lah kalau saya dah berubah . :)

Monday, 3 September 2012

SAYA HARAPKAN AWAK LAGI !

Hai sygss , harini , saya nak story pasal dia lagi lah , saya dah buntu sgt2 . mira nak dia balik ! please ! kalau dia baca blog mira ni , mira nak dia tau , mira syg dia , mira tetap tunggu dia sampai hari ni , pintu hati mira hanya untuk dia . tak ada sapa y dapat hati mira . mira nak mirul ja . mira rindu mirul sgt2 . lama tak dengar sora mirul kan ? lama tak msg kan ? bila kita nak jadi mcm dulu balik ya ? bila kita nak bersatu balik ya ? mirul dah ada org lain ka ? kalau mirul dah ada org lain , mira nak mirul hantar satu ja msg y mirul dah ada peganti lain . please ! mira akan cuba terima , tapi , tlglah jngn buat mira rasa bersalah dengan mirul , mirul tau kan mcm mana sygnya mira kat mirul ? mirul tau kan ? tlglah mirul jgn buat mira gila byang sowg2 . please mirul . mirul , mira tetap akan tunggu mirul tau ? mira sygkan mirul tau ? mira akan cuba jd y terbagus untuk mirul , tapi , mira tak tau napa mirul masih anggap mira y salah . mirul , mira nak mintak maaf kalau ada cakap kasaq gn mirul , harap maafkan mira , salam !

KEJAMNYA AWAK !

Hm , hai hampa , kali ni mira nak story pasal si dia lagi , mira rindu dia sangat2 lah . tiap2 hari mira tunggu msg dari dia . tapi , tak dak pun .  napa dia buat mcm ni haa ? mira buat salah apa kat dia ? napa dia hilangkan diri lepas dia mintak tlg mira tu ? dia dah ada y punya ka ? hm , mira harap sgt2 suatu hari nanti mira akan lupakan dia . mira masih ada harga diri , mira tak akan ganggu kalau dia dah ada org lain . tapi , mira cuba lupakan dia . mira tak mampu . mira rindu dia sgt2 . mira nak dia balik , walaupun mira pernah caci dia , tapi , mira tetap sygkan dia , mira tau mira tak boleh buat dia bahagea . mira mintak sangat2 untuk lupakan dia . mira dah tak tahan dengan semua ni . mira tak mau mcm ni . mira kena kuat , mira tak nak dia tau y mira lemah , tapi , mira tak boleh , tiap2 hari asyik tgok hnset jaa , nak call dia . tapi , mira tak boleh , bap mira tau dia tak nak diganggu , mira nak mirul tau . mira syg mirul sgt2 . :(