Sunday, 22 July 2012

I LOVE YOU

Hai awak , hari ni miera sedih sangat sangat lah . miera harap sangat dia dapat memahami miera . dia pujuk miera bila miera marahkan dia . tapi , dia tak paham miera . dia tetap cakap miera y salah . terlalu banyak ujian y miera dapat bersama dia . tapi , apa pun terjadi miera janji y miera tak akan tinggal dia . miera nak bahagia dengan dia macam dulu lagi . miera syg kan dia sangat sangat . miera harap miera dgn dia dapat jalani semua masalah bersama . miera tunggu dia pujuk miera . tapi , dia buat tak tau ja kat miera  . . miera syg dia sangat sangat . miera tak boleh nak marah kan dia lama lama . rasa rindu kat dia . tapi , sampai bila miera nak mengalah dengan dia ? hmm

No comments:

Post a Comment