Monday, 23 July 2012

Rindu kau !

Ok , kawan . miera tak happy lagi dengan sidia , ya allah , miera rindu dia sangat sangat . miera syg dia sangat sangat . miera nak jadi macam dulu lagi dengan dia , miera sedih lah macam ni . miera nak berbaik dengan dia , dua hari kami tak contact . tak manja manja . rindu sangat lah . ya allah , lembutkan lah hati buah hati miera sorg ni . miera rindu dia sangat sangat . miera nak dia pujuk miera . miera tekad nak buat tak tau kat dia , tapi sumpah tak boleh . miera rindu dia sangat sangat . kalau lah dia faham perasaan miera ? hmm , miera tunggu dia kot nak pujuk miera . tapi , dia buat tak tau ja kat miera . miera syg dia . ok , mmg miera tau salah bercouple , kalau miera boleh kawin lama dah kami kawin , tapi , dah tak boleh kawin . apa pun tak apa lah . hmm , tapi miera tak kisah apa pun . miera rindu kan buah hati miera (AMIRUL IZWAN) Miera tunggu dia msg miera , tapi , dia tak msg pun miera , dia tak col pun . miera habis mandi miera tengok ada msg dia , dia cakap i love u syg . miera happy sgt2 . bila miera rep balik , dia dah tak layan . miera col pun tak angkat , tetiba miera nangis , hmm , miera rindu dia . knapa dia tak paham miera ? hmm , miera syg dia . pa , kalau pa bca ni , ma nak gtau . ma cinta n rindukan pa plus plus . tlg maafkan ma syg ? ma tau ma y salah . ma mintak maaf sangat sangat .

No comments:

Post a Comment