Monday, 3 September 2012

KEJAMNYA AWAK !

Hm , hai hampa , kali ni mira nak story pasal si dia lagi , mira rindu dia sangat2 lah . tiap2 hari mira tunggu msg dari dia . tapi , tak dak pun .  napa dia buat mcm ni haa ? mira buat salah apa kat dia ? napa dia hilangkan diri lepas dia mintak tlg mira tu ? dia dah ada y punya ka ? hm , mira harap sgt2 suatu hari nanti mira akan lupakan dia . mira masih ada harga diri , mira tak akan ganggu kalau dia dah ada org lain . tapi , mira cuba lupakan dia . mira tak mampu . mira rindu dia sgt2 . mira nak dia balik , walaupun mira pernah caci dia , tapi , mira tetap sygkan dia , mira tau mira tak boleh buat dia bahagea . mira mintak sangat2 untuk lupakan dia . mira dah tak tahan dengan semua ni . mira tak mau mcm ni . mira kena kuat , mira tak nak dia tau y mira lemah , tapi , mira tak boleh , tiap2 hari asyik tgok hnset jaa , nak call dia . tapi , mira tak boleh , bap mira tau dia tak nak diganggu , mira nak mirul tau . mira syg mirul sgt2 . :(

No comments:

Post a Comment