Monday, 3 September 2012

SAYA HARAPKAN AWAK LAGI !

Hai sygss , harini , saya nak story pasal dia lagi lah , saya dah buntu sgt2 . mira nak dia balik ! please ! kalau dia baca blog mira ni , mira nak dia tau , mira syg dia , mira tetap tunggu dia sampai hari ni , pintu hati mira hanya untuk dia . tak ada sapa y dapat hati mira . mira nak mirul ja . mira rindu mirul sgt2 . lama tak dengar sora mirul kan ? lama tak msg kan ? bila kita nak jadi mcm dulu balik ya ? bila kita nak bersatu balik ya ? mirul dah ada org lain ka ? kalau mirul dah ada org lain , mira nak mirul hantar satu ja msg y mirul dah ada peganti lain . please ! mira akan cuba terima , tapi , tlglah jngn buat mira rasa bersalah dengan mirul , mirul tau kan mcm mana sygnya mira kat mirul ? mirul tau kan ? tlglah mirul jgn buat mira gila byang sowg2 . please mirul . mirul , mira tetap akan tunggu mirul tau ? mira sygkan mirul tau ? mira akan cuba jd y terbagus untuk mirul , tapi , mira tak tau napa mirul masih anggap mira y salah . mirul , mira nak mintak maaf kalau ada cakap kasaq gn mirul , harap maafkan mira , salam !

No comments:

Post a Comment