Saturday, 28 July 2012

I LOVE YOU SYG :)


Ok, ni kawan baik miera , lebih sikit `jantung hati miera . miera syg dia . dia byk bagi sokongan dan dorongan kat miera . dia paling tak suka org rapat dengan miera . jeleous kononnya . kuat bebai , rasa nak luku ja kepala . suka bergaya dan macam2 lah hobi dia . layan dia naik gila ja. tapi , btw ilove u syg . awak siti saya miera . awak gila saya meren . itulah kita . heee :))

SINGLE KEMBALI

Hai kawan . ok , kan miera dah cakap jangan sampai miera hilang sabar . ha , kan dah hilang sabar . miera dah betol betol kehilangan awak , dan , miera rasa bersalah sangat sebab mungkir janji kita . tapi , miera tetap sygkan myrul . miera tetap akan tunggu myrul cari miera balik . miera syg myrul , thanks dah bersama miera selama 68 hari . walaupun masa y singkat , dah banyak pengalaman kita bersama , ok , dia memahami miera . miera syg dia sgt sgt , msg dia last miera dapat . dia cakap ` Jgn NAKAL - NAKAL ` Ya allah . miera rindu myrul sangat sangat . tapi , dia dah berubah sangat , miera nak bagi dia sedar y miera terlalu sygkan dia . dia cakap miera buat tindakan bodoh sebab ambil keputusan untuk tinggal kan dia . bila kami gaduh , dia selalu cakap ` Ingat tau b ckp , kalau sapa y terlepas cakap pasal break tak akan ada rujuk balik ` dia cakap mcm tu seolah olah dia dah tak nak kat miera . miera nak dia sedar y miera syg kan dia . dia cakap kat miera ` SBL0M LINK TLEPON KTA PTOS. .MYRUL NK MNX MAAP BNYK2 AT MYRA. .KLU ADA SKIT KN ATIE MYRA. . MYRUL XDA NIAT NK WT CM TOH. . MYRA KN KTA NK CBA PAHAM MYRUL SB TOH MYRUL XMCJ MYRA 2ARI SB NK TEST. . TP NK WT CM NA. . SUMA DH TRLMBT. .TRHARU SNGT BCA BLOG MYRA. . K LA. . SOE GANGGU. . TAKE CRE SYUNX. . msg dia sent kat miera last malam kami gaduh . kalau myrul nak tau. miera tak pernah nak marah myrul. kalau miera marahkan myrul pon jap ja . tapi , myrul selalu tak hiraukan miera . myrul tau , myrul dah byk buat miera berubah . tapi , knapa last last myrul hampakan miera ? mirul seolah olah bagi harapan palsu ja kat miera . mirul ingat janji mirul kat miera ? mirul cakap `B TETAP SYG AYG . B TAK KAN PENAH TINGGAL KAN AYG . B TETAP SETIA JA KAT AYG . B AKAN JAGA AYG . Tapi ? mana semua kata kata mirul ? hmm , kalau myrul ingat miera . myrul msg ja atau col miera , miera tetap tunggu myrul . ilocphu syg .

Friday, 27 July 2012

Berubah :)

Ok , kali ni awak buat lagi mcm ni kat saya kan ? ok , buat bagi selalu k ? tak larat dah lah dengan awak ni . kalau awak rasa dah boring dgn saya . tinggalkan saya . ok ? saya dah tak larat dah gaduh gaduh dengan awak . awak dah betul betul berubah . awak dah tak sayang kan saya . saya rasa awak macam ada org lain ja . saya cuba nak pertahan kan hubungan kita syg . tapi , kali ni awak dah betol betol berubah . saya dah tak larat dah mcm ni . saya syg kan awak . tapi , awak buat saya ni mcm kawan awak . mana janji janji kita syg ? mana ? awak boleh sumpah apa semua dengan saya . tapi , awak buat saya macam ni . selagi saya boleh tahan dengan awak , saya akan tahan . kalau saya dah tak tahan . maaf kalau saya tinggal kan awak .

Monday, 23 July 2012

Rindu kau !

Ok , kawan . miera tak happy lagi dengan sidia , ya allah , miera rindu dia sangat sangat . miera syg dia sangat sangat . miera nak jadi macam dulu lagi dengan dia , miera sedih lah macam ni . miera nak berbaik dengan dia , dua hari kami tak contact . tak manja manja . rindu sangat lah . ya allah , lembutkan lah hati buah hati miera sorg ni . miera rindu dia sangat sangat . miera nak dia pujuk miera . miera tekad nak buat tak tau kat dia , tapi sumpah tak boleh . miera rindu dia sangat sangat . kalau lah dia faham perasaan miera ? hmm , miera tunggu dia kot nak pujuk miera . tapi , dia buat tak tau ja kat miera . miera syg dia . ok , mmg miera tau salah bercouple , kalau miera boleh kawin lama dah kami kawin , tapi , dah tak boleh kawin . apa pun tak apa lah . hmm , tapi miera tak kisah apa pun . miera rindu kan buah hati miera (AMIRUL IZWAN) Miera tunggu dia msg miera , tapi , dia tak msg pun miera , dia tak col pun . miera habis mandi miera tengok ada msg dia , dia cakap i love u syg . miera happy sgt2 . bila miera rep balik , dia dah tak layan . miera col pun tak angkat , tetiba miera nangis , hmm , miera rindu dia . knapa dia tak paham miera ? hmm , miera syg dia . pa , kalau pa bca ni , ma nak gtau . ma cinta n rindukan pa plus plus . tlg maafkan ma syg ? ma tau ma y salah . ma mintak maaf sangat sangat .

Sunday, 22 July 2012

I LOVE YOU

Hai awak , hari ni miera sedih sangat sangat lah . miera harap sangat dia dapat memahami miera . dia pujuk miera bila miera marahkan dia . tapi , dia tak paham miera . dia tetap cakap miera y salah . terlalu banyak ujian y miera dapat bersama dia . tapi , apa pun terjadi miera janji y miera tak akan tinggal dia . miera nak bahagia dengan dia macam dulu lagi . miera syg kan dia sangat sangat . miera harap miera dgn dia dapat jalani semua masalah bersama . miera tunggu dia pujuk miera . tapi , dia buat tak tau ja kat miera  . . miera syg dia sangat sangat . miera tak boleh nak marah kan dia lama lama . rasa rindu kat dia . tapi , sampai bila miera nak mengalah dengan dia ? hmm